حمایت از ایجاد تعاونی‌های طب سنتی و حوزه سلامت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه طب سنتی ایرانی در شرایط تحریمی نقطه قوت است، گفت: از ایجاد تعاونی‌های سلامت‌محور دارای مجوزهای قانونی که در حوزه طب سنتی ایرانی فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، «حامد ویس کرمی» در بازدید از درمانگاه شبانه‌روزی اسراء، اظهار کرد: به‌منظور تقویت و حمایت از طب سنتی از تشکیل تعاونی‌های طب سنتی ایرانی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در شرایط تحریمی که بسیاری از کشورها دارو را در اختیار ایران، حتی بیماران صعب‌العلاج و کودکان پروانه‌ای قرار نمی‌دهند، توجه به طب سنتی ایرانی الزام دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طب سنتی در بسیاری از حوزه‌ها موفق عمل کرده است، بیان کرد: موفقیت طب سنتی ایرانی در درمان‌ ناباروری زوجین، جلوگیری از سقط جنین، درمان بسیاری از بیماری‌های دیابتی، داخلی، گوارشی و … به‌ویژه درمان کرونا با هزینه مناسب باعث شده است ضریب نفوذ طب سنتی در کشور افزایش پیدا کند.

ویس کرمی تصریح کرد: توجه به طب سنتی ایرانی هم می‌تواند به درمان بیماران کمک کند و هم منجر به تولید داروهای ارگانیک، ایجاد اشتغال، جذب گردشگر سلامت و جلوگیری از خروج ارز از کشور شود.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران آمادگی دارد در این راستا از ایجاد تعاونی‌های سلامت‌محور که از مراجع قانونی مجوز فعالیت دارند حمایت کند و تسهیلات بانکی لازم را نیز برای آن‌ها تأمین کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا