دانشگاه علم‌وصنعت؛ میزبان هشتمین نمایشگاه کار صدف شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشتمین نمایشگاه کار صدف با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران، پارک فناوری پردیس و با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی، از ۲۷ الی ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ موقعیت شغلی در گروه‌ها و تخصص‌های شغلی متنوع توسط شرکت‌ها مهیا شده است. دانشجویان می‌توانند با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر ارسال رزومه برای این فرصت‌ها با مدیران و کارشناسان منابع انسانی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گفتگو کنند.

همچنین در طول بازه سه روزه نمایشگاه، کارگاه‌های عمومی مثل رزومه‌نویسی، مصاحبه شغلی و دیگر مهارت‌های شغلی عمومی و نیز کارگاه‌های تخصصی مشاغل مختلف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ثبت‌نام در این نمایشگاه از طریق daneshkar.net/employee-job-expo/job_1401_2 اقدام کنند. درب شماره ۴ (درب اموال)  واقع در خیابان شهید ملک لو در ضلع جنوبی دانشگاه جهت ورود مراجعین خارج از دانشگاه هماهنگ شده است.

به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، در هفت نمایشگاه کار برگزار شده تاکنون، بیش از ۱۰۰۰ شرکت حضور داشتند و بیش از ۹۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۲۰۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند و بیش از ۵۰ هزار رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌ شده ارسال شد که نتیجه آن استخدام بیش از ۷۵۰ نفر در شرکت‌ها بود.

همواره یکی از مسائل دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی بوده و از طرف دیگر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است.

یکی از بهترین روش‌های پر کردن این خلأ که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است.

پایان پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا