همکاری‌های دانش بنیان روسیه با ایران افزایش می‌یابد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

افزایش سرمایه‌گذاری‌های مشترک روسیه با ایران در حوزه دانش‌بنیان از سیاست‌های جدی مقامات مسکو است

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «خانم تاتیانا بالانووآ» مدیرکل اتحادیه همکاری‌های بین الملل و نماینده کشور روسیه در نشست همکاری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و روسیه در آمل افزایش سرمایه‌گذاری‌های مشترک با ایران در حوزه دانش‌بنیان را از سیاست‌های جدی این کشور اعلام کرد و گفت: چندین شرکت‌های دانش‌بنیان روسی در حوزه ساخت و ساز، پزشکی، ذغال سنگ در ایران فعالیت می‌کنند.

او افزود: اتحادیه همکاری‌های بین‌الملل در تصمیم بلند مدت به دنبال افزایش همکاری‌های خود با ایران و مازندران است.

خانم تاتیانا بالانووآ راه‌اندازی دفتر اتحادیه ذغال سنگ در مازندران را یکی از این اقدامات اعلام کرد و ادامه داد: مازندران با قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و اتصال به آب‌های بین‌المللی یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش همکاری‌های دوجانبه است.

مدیرکل: اتحادیه همکاری‌های بین الملل و نماینده کشور روسیه، ابراز امیدواری کرد با سفر هیات مازندرانی در چند ماه آینده، تعاملات دو طرف وارد مراحل جدید و رو به رشدی شود.

سرمایه گذاری شرکت‌های روسی را تضمین می‌کنیم

حسینی پور استاندار مازندران نیز در این نشست اراده تعامل تجاری ایران با روسیه را قوی و جدی دانست و گفت: روسیه به لحاظ راهبردی روابط استراتژیکی با ایران دارد و مازندران به عنوان یکی از محور‌های کریدور شمال – جنوب در جایگاه ممتازی برای توسعه این روابط قرار دارد.

او افزود: اقتصاد دانش‌بنیان ایرانی در این سال‌ها روند روبه رشدی داشته است و تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان دو کشور می‌تواند به توسعه تعاملات دو کشور کمک کند.

استاندارمازندران ادامه داد: شرکت‌های روسی هر میزان در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، دولت و به تبع استانداری مازندران آن را ضمانت خواهد کرد.

نشست همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، روز یکشنبه با سفر یک هیات ۲۱ نفره اقتصادی از روسیه در آمل برگزارشد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا