محمدرضا صادقی: راه‌اندازی ۱۶ شهرک فناوری برای استان سمنان در دستور کار است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان رشد ۱۰۰ درصد تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال استان پیگیری می‌شود، گفت: راه‌اندازی ۱۶ شهرک فناوری در دستور کار است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، «محمدرضا صادقی» بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طبق هدف گذاری تا پایان سال ۱۴۰۲ راه اندازی ۱۶ شهرک فناوری برای استان سمنان در دستور کار است، ابراز داشت: این اقدام به منظور افزایش علم و ثروت توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در استان خواهیم بود، افزود: این اقدام تشویق دانشگاهیان و افراد بزرگ علمی را برای انجام کارهای مطالعاتی و همچنین به کارگیری آن در صنعت و در نهایت رونق اقتصاد کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه توجه به صنایع تبدیلی و افزایش راندمان بخش کشاورزی با استفاده از فناوری‌های بومی، در دستور اقدام قرار دارد، ابراز داشت: در حوزه استفاده از گیاهان دارویی باید کوشید تا بهترین استفاده ممکن انجام شود.

صادقی با بیان اینکه رویداد روستاهای نوفن در راستای حل مسائل و مشکلات روستاها با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: سند دانش‌بنیان استان نیز با احصا اولویت‌ها و با رویکرد مساله محوری تدوین شده شد.

وی از ابلاغ به زودی برش استانی و بانکی تسهیلات تبصره ۱۶ نیز خبر داد و افزود: این تسهیلات می‌تواند به پیشبرد اهداف مذکور کمک کند لذا انتظار می‌رود این جلسات در موعد مقرر برگزار و جریان تحت پیگیری قرار گیرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا