مهدی کشاورز: صادرات محصولات دانش‌بنیان از کیش در اولویت است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش مهم شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت رشد و توسعه اقتصادی، گفت: حرکت به سمت صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های مهم این سازمان است و با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، مهدی کشاورز در مراسم بهره‌برداری از بخش مولکولی و تشخیص تراریختگی مواد غذایی یک آزمایشگاه دانش‌بنیان مستقر در جزیره کیش، اظهار داشت: این سازمان همواره حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی است و از ایده‌های خلاقانه و نوآور استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: در جهت حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان، ضرورت دارد که محصولات مورد نیاز سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه از واحدهای دانش‌بنیان مستقر در داخل جزیره تامین گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: ارتقای کیفی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان داخل جزیره نیازمند حمایت همه جانبه سازمان است و حرکت به سمت صادرات محصول این شرکت‌ها به عنوان یک اولویت اساسی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش دنبال می‌شود.

کشاورز ابراز داشت: همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، استارت‌اپی و شتاب دهنده که طرح‌های خود را برای رفع مشکلات جزیره انجام دهند نیز در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت و ماموریت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ، استارتاپی، خلاق و شتاب دهنده این جزیره برای آنکه بتوانیم حمایت‌های مطلوب‌تری به آنان ارایه کنیم در حال پایش هستند.

براساس این گزارش هم اکنون بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان، خلاق، استارت‌آپی و شتاب دهنده زیر مجموعه مرکز نواوری جزیره کیش در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا