کارگاه آموزشی زیست بوم ملی اشتغال در استان البرز برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری کارگاه آموزشی زیست بوم ملی اشتغال در این استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان البرز، «ابراهیم شادمهر» با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با حضور «دکتر خادمی» مشاور وزیر در حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال، «دکتر کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال و «دکتر رمضانی» مدیرکل دفتر سیاستگذاری اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیران ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان اشتغال با هدف حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان البرز برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت زیست بوم ملی اشتغال و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت های استانی در جهت بومی‌سازی طرح ملی زیست بوم اشتغال و هماهنگی‌های بین بخشی در سطح کارشناسی و ستادی این دوره آموزشی امروز چهارشنبه نهم آذر ماه در سالن احتماعات اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان البرز برگزار خواهد شد.

ابراهیم شادمهر در ادامه گفت: هدف از زیست بوم ملی اشتغال شناسایی و برطرف کردن موانع حوزه اشتغال در استان‌ها است، طرح زیست بوم ملی اشتغال به منظور حداکثرسازی تولید افزایش مشارکت اقتصادی افراد در سنین کار و دستیابی به کار شایسته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این طرح دنبال می‌شود، شناسایی قوانین و مقررات مانع و مزاحم تولید، اشتغال و کارآفرینی در حوزه های تخصصی تحت تدابیر قرارگاه ملی اشتغال، افزایش جریان دانش و نوآوری در جامعه و ارتقاء فرهنگ کار و کارآفرینی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا