روح الله مزینانی: از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی حوزه سلامت حمایت ویژه می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گزارشی از وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات سلامت محور، وضعیت تجهیزات ملزومات پزشکی در کشور ارائه کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،«روح الله مزینانی»، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: باید تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت برای رفع نیاز‌های این حوزه باشد.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید بر وحدت رویه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، خواستار همکاری بیش از پیش مجموعه‌های بهداشتی و درمانی برای شناسایی نیاز‌های حوزه سلامت شد.

او گفت: اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید کننده داخلی که نیاز‌های حوزه سلامت را برطرف می‌کنند، حمایت ویژه‌ای می‌کند.

وی در خصوص قوانین و مقررات تولیدات داخلی حوزه سلامت، قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و سامانه ستاد، توضیحاتی ارائه کرد و با تاکید بر جلوگیری از تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی فاقد کیفیت و آسیب رسان به سلامت مردم، از مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست تا بیش از پیش بر کیفیت کالا‌های تولیدی حوزه سلامت نظارت داشته باشند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا