اعلام فراخوان برای ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر در سامانه فناورانه

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر، از فراخوان ثبت نام سامانه فناورانه به آدرسwww.smt-tech.ir جهت همکاری و مشارکت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، «یونس صالحی» افزود : در حال حاضر در این سامانه نیاز فناورانه در سه حوزه کلان شامل هوشمندسازی معادن، بهره‌وری و هوشمندسازی و صنایع نوین بارگذاری شده است .

صالحی بیان کرد : در حوزه هوشمندسازی معادن 6 موضوع پیشنهادی( rfp ) وجود داشته که علاقمندان می‌توانند همکاری خود را در طرح‌های پژوهشی زیر اعلام نمایند.

1 _ سامانه پایش و مدیریت هوشمند آلاینده‌های محیط زیست2_ مدیریت هوشمند احجام استخراجی و دپوهای معدنی با استفاده از پهباد3_ شناسایی هوشمند محدوده‌های امید بخش 4_ حفاری هوشمند 5_ نظارت بر مدیریت معادن با استفاده از فناوری دورسنجی 6_ هوشمند سازی واحد خردایش کارخانه طلای زرشوران .

وی خاطر نشان کرد : در بخش بهره وری و هوشمند سازی نیز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که دارای تقاضا از واحدهای بزرگ و متوسط هستند می توانند جهت بهره‌مندی از حمایت‌ها ثبت نام نمایند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل صنعت , معدن وتجارت استان بوشهر

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا