حسین حسینی: دانش‌بنیان‌ها ۶ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی بوشهر دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهرگفت: ۶۰ هزار متر مربع زمین در سه شهرک‌ صنعتی استان برای واگذاری به واحدهای فناور و دانش‌بنیان تولیدی اختصاص یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، «سید حسین حسینی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی مصوبه نشست ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان بوشهر مبنی بر اختصاص زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی با اولویت شهرستان های دشتی، کنگان و دشتستان به واحدهای فناور و دانش‌بنیان، سه ناحیه به این منظور اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزود: در طرح توسعه شهرک صنعتی برازجان مرکز شهرستان دشتستان یک ناحیه ۳.۵ هکتاری برای استقرار این واحدها در نظر گرفته شده که اکنون در مرحله مطالعات شهرداری آن است.

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی کنگان نیز یک ناحیه ۲ هکتاری به این منظور پیش‌بینی شده است که اکنون در مرحله تحویل سند قرار دارد و در این زمینه دستگاه‌های منابع طبیعی و راه و شهرسازی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: در شهرک صنعتی بردخون  نیز نیم هکتار (۵ هزار متر) برای استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان تولیدی این استان در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد: پیش از این نیز در شهرک صنعتی شماره ۲ بوشهر ۶ مجتمع کارگاهی به این منظور احداث و بهره‌برداری شده است که قرار است با اجاره سالیانه ناچیزی در اختیار شرکت‌های تولیدی فناور و دانش‌بنیان قرار گیرد که تا کنون نیز با معرفی پارک علم و فناوری شرکت‌هایی مراجعه کرده اند و به زودی انجام می‌شود.

حسینی گفت: لازم است در نشستی با پارک علم و فناوری نحوه چیدمان و تخصیص این زمین‌های در نظر گرفته شده در سه پارک برازجان، بردخون و کنگان بررسی و مشخص شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد تا با بخش خصوصی برای ساختن مجتمع‌های کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر همکاری کند چرا که اکنون در تامین اعتبار لازم با مسائلی روبروست.

وی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر ۲۱ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا