محمود کریمی بیرانوند: سامانه رصد تنها مبنای آمار اشتغال در کشور است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ مبنای آماری غیر از سامانه رصد برای گزارش اشتغال به رییس جمهور نخواهیم داشت، بنابراین گزارشهای مکتوب و یا خود اظهاری از دستگاهها پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«محمود کریمی بیرانوند»،گفت: هیچ مبنای آماری غیر از سامانه رصد برای گزارش اشتغال به رییس جمهور نخواهیم داشت، بنابراین گزارشهای مکتوب و یا خود اظهاری از دستگاهها پذیرفته نمی‌شود.

کریمی بیرانوند روز پنجشنبه  در کارگروه اشتغال خراسان رضوی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  برگزار شد، افزود: برای ثبت در سامانه رصد هم هیچ مبنای غیر از کد ملی افراد وجود ندارد.

وی ادامه داد: نبود اطلاعات و آمار صحیح  اکنون یکی از بزرگترین مشکلات حوزه اشتغال در کشور است، به همین دلیل سامانه رصد بر مبنای کد ملی ایجاد شده است تا امکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه اشتغال حاصل شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، سامانه رصد اشتغال کشور اولین فرآیند جمع آوری اطلاعات حوزه اشتغال را دارد که امکان تهیه گزارش گیری‌های مختلف و برخط برای تصمیم‌گیری را فراهم می کند و بدین ترتیب از ثبت اطلاعات اشتباه جلوگیری می شود.

کریمی بیرانوند بیان کرد: در حال حاضر صحت سنجی اطلاعات در سامانه رصد انجام نشده است و تا پایان سال نتایج صحت سنجی استانها اعلام خواهد شد.

به گفته وی، همچنین به زودی سامانه اصناف کشور نیز به سامانه رصد متصل می شود تا اطلاعات آنها در حوزه اشتغال مورد استفاده آماری قرار گیرد.

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز وارد مشهد شد، شرکت در نشست سراسری زیست بوم ملی اشتغال، آغاز عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکونی در گلبهار و شرکت در کارگروه اشتغال خراسان رضوی از جمله برنامه های سفر وزیر تعاون به این استان است.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا