حمید زمانی: سطح اشتغال با بهره‌گیری از ظرفیت شهرک‌های صنعتی شهرستان افزایش می‌یابد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در حوزه استحفاظی این شهرستان شهرک‌های صنعتی قوی و متعددی وجود دارد که می توان از ظرفیت آنها برای افزایش سطح اشتغال بهره گرفت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا،  «حمید زمانی» به مطالبات مردمی مطرح شده در آخرین ملاقات با شهروندان شهرستان ری اشاره کرد و از انجام بیش از ۱۵ ملاقات در این دیدار خبر داد.

وی یادآور شد: بیشترین مسائل مطرح شده در دیدار آخر، مربوط به سه مساله درخواست وام، تسهیل شرایط تولید در بخش کشاورزی، تغییر کاربری اراضی و در نهایت درخواست معرفی به مراکز کاریابی به منظور اشتغال بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: از سوی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نیز عمده مشکلات مطرح شده صنایع مربوط به مسائل مالیاتی، بانکی و تامین زیر ساخت ها بود.

این مسئول به پیگیری مطالبات مردمی برای تعیین تکلیف اسناد شهرکی در شهر حسن‌آباد فشافویه اشاره کرد و از برگزاری نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و گفت: پیگیر رفع مشکلات پلاک ثبتی شهروندان این شهر هستیم و این کار روند رو به جلویی را طی می کند که باید به آن سرعت بدهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری  با بیان اینکه در این نشست شهرداران، بخشداران و مدیران مربوطه حضور داشتند ادامه داد: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با آغوش باز مسائل را پذیرفت و قول پیگیری تا حصول نتیجه را داد.

به گزارش ایرنا، بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم در پنج کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار دارد و یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور یعنی شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا