آغاز فعالیت رویداد ملی همایشی و نمایشگاهی اینوتکس پست ایران

 نخستین رویداد همایشی و نمایشگاهی ملی و دانش‌بنیان شرکت ملی پست با عنوان اینوتکس پست در جزیره فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، این رویداد با حضور با حضور مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی و روز یکشنبه در محل مرکز همایش ها و جشنواره های بین المللی جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس مرکز نوآوری شرکت پست جمهوری اسلامی در آیین شروع به کار این رویداد اظهار داشت: مرکز نوآری شرکت پست از سه سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون ۸۰ عضو دانش‌بنیان، استارتاپی و نوآور از سرار کشور دارد.

محمدرضا قادری اظهار کرد: ۵۰ شرکت از اعضای مرکز نوآوری شرکت پست در رویداد همایشی و نمایشگاهی اینوتکس پست جزیره کیش برای ارایه ایده های مختلف خود حضور دارند.

وی با بیان اینکه نوآوری سهم بزرگی از اقتصاد کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است یادآور شد: شرکت پست جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور سهم افرینی بیشتر ظرفیت های پستی کشور را با اتکا به استارت‌آپ‌ها توسعه دهد.

قادری گفت: پست جمهوری اسلامی یکپارچگی عمیقی با شرکت‌های استارت‌آپی، نوآور ودانش‌بنیان برای افزایش خدمات خود به بیش از ۳۰۰ نوع خدمت شکل داده و طبق اعلام رییس اتحادیه جهانی پست، ایران یکی از کشورهای منحصر به فرد در این زمینه است.

نمایشگاه اینوتکس پست همزمان با ۱۷ مهر سالروز گرامیداشت روز جهانی پست تا ۱۹ مهر ادامه دارد.

فعالیت های تخصصی شامل حمل و نقل، لجستیک، دریافت و تحویل کالا و خدمات پرداخت اعتباری و همچنین برگزاری پنل‌های تخصصی” در نخستین رویداد ملی و دانش‌بنیان شرکت ملی پست با عنوان اینوتکس پست است.

برخی از کسب و کارهای دانش‌بنیان در این نمایشگاه، عضو مراکز نوآوری پست کشور هستند که ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدماتشان در حوزه های مرتبط با خدمات پستی در نشست‌هایی با محوریت تبادل نظر و انتقال تجربه ها شرکت می کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا