حضور ۵۰ شرکت شتاب‌دهنده و استارت‌آپی در نمایشگاه اینوتکس پست ایران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس اداره پست کیش گفت: ۵۰ شرکت شتاب‌دهنده و استارت‌آپی فعال در حوزه های پستی نوین در نخستین نمایشگاه اینوتکس پست ایران در این جزیره حضور دارند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، جمال حسن زاده، اظهار کرد: جزیره کیش  از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه میزبان این رویداد ملی خواهد بود که حضور ۵۰ شرکت شتاب‌دهنده و استارت‌آپی حوزه‌های مختلف مرتبط با فعالیت پست برای قطعی شده است.
وی افزود: بخشهای مختلف این همایش  شامل نمایشگاه تخصصی فعالیت‌های مرتبط با پست اعم از حمل و نقل، لجستیک، دریافت و تحویل کالا و خدمات پرداخت اعتباری و همچنین  پنل های تخصصی است.
حسن زاده  گفت: بیشتر شرکت کنندگان در این رویداد کسب کارهای دانش‌بنیان، استارت‌آپی و شتاب‌دهنده،  عضو مراکز نوآوری پست در سراسر کشور هستند که در کنار ارایه آخرین نوآوری‌ها و خدمات‌شان در حوزه های مختلف مرتبط با حوزه پست در قالب نمایشگاه، به تشکیل نشست‌های تخصصی و تبادل اندیشه خواهند پرداخت. 
نخستین رویداد ملی و دانش‌بنیان شرکت ملی پست با عنوان «اینوتکس پست» همزمان با ۱۷ مهر روز  جهانی پست و  با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در  مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره برگزار می‌شود.
این رویداد با حضور محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست، آغاز به کار خواهد کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا