با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی موافقت شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی موافقت شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر محسن مطیعی؛ مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی با اعلام خبر راه اندازی این پارک در دانشگاه، گفت: پس از گردآوری و آماده سازی مستندات ۹ گانه و فراهم کردن شرایط مورد نظر، با بررسی کارگروه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بازرسی و ارزیابی میدانی، با گرفتن مجوز و راه اندازی پارک علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبائی موافقت شد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این پارک، دانشگاه علامه طباطبائی بیش از پیش به سمت اشتغال‌زایی، کارآفرینی و تجاری‌سازی علم و دانش گام بر می‌دارد، افزود: فعالیت این پارک بر محور علوم انسانی و نوآوری‌های علوم اجتماعی متمرکز است. در طراحی ساختار و عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه، سایر حوزه‌های تاثیرگذار مبتنی بر حل مسئله، ارتباط با تخصص‌های موجود در دانشگاه و ارتباط با صنعت و جامعه نیز مورد نظر بوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی؛ دکتر مطیعی ادامه داد: از جمله ارکان فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی، آزمایشگاه علوم شناختی، مرکز نوآوری هوش مصنوعی، مرکز نوآوری علوم داده، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه و مرکز رشد شماره دو واقع در پردیس مرکزی دانشگاه است. محل استقرار پارک علم و فناوری در پردیس شماره دو دانشگاه و حدود ۱۰ هکتار از زمین‌های مجاور مجتمع چاپ و انتشارات دانشگاه نیز جهت توسعه پارک در نظر گرفته شده است.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا