رضا خلیلی: کانال ارتباطی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت شهری در تبریز شکل می‌گیرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: حلقه وصل و کانال ارتباطی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت شهری در تبریز در حال شکل گیری است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، رضا خلیلی در نشست مشترک با مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و منتخبی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز در صدد ایجاد ارتباط مستمر با سرمایه‌گذاران در حوزه هوشمندسازی شهری است.  

وی، شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل گران امر توسعه پایدار شهری خواند و افزود: این سازمان با توجه به رسالت خود در صدد است هم از طریق سرمایه‌گذاری خود شرکت‌های دانش‌بنیان و هم ترغیب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در حوزه هوشمندسازی سرمایه گذاری در جهت توسعه پایدار شهری را انجام دهد.

وی با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهری استان که توسط استانداری آذربایجان شرقی در مهر ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این همایش ۶۲ شهر در کنار کلانشهر تبریز بسته‌های سرمایه گذاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

خلیلی افزود: جمع کثیری از سرمایه گذاران علاقه‌مند تبریزی مقیم شهرهای دیگر در این همایش جمع خواهند شد و این فرصت مناسبی است برای ارائه ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری که بتوانند طرح‌های اجرایی خود را ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه علی پورزیاد مدیر پردیس رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به این که بهترین‌های فناوری استان در این مرکز دور هم جمع شده‌اند با معرفی مدیران شرکت‌ها در حوزه خدمات شهری، ساخت و تولید، عمران و ماشین آلات و بازاریابی و دیگر حوزه‌ها خواستار همکاری نزدیکتر این مجموعه با شهرداری تبریز شد. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا