نمایشگاه دستاوردهای 150 شرکت دانش‌بنیان و خلاق ایرانی در ونزوئلا برپا خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هیات فناوری و تجاری ایران متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی به ونزوئلا اعزام شدند تا تبادلات و تعاملات فناورانه تجاری میان دو کشور افزایش یابد.

به گزارش کارآفرینی پرس به تقل از پایگاه خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این هیات با هدف توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایران‌ساخت وارد کاراکاس پایتخت ونزوئلا شده تا با برپایی نمایشگاه اختصاصی محصولات ایران‌ساخت و فراهم کردن زمینه مذاکرات رودررو میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی و مجموعه‌های فناور ونزوئلایی، بازار فناورانه ایران را در این کشور رونق دهد.

۸۲ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در حوزه های فناورانه سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، کشاورزی، بیوتکنولوژی، صنایع خلاق، فناوری اطلاعات و مخابرات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، پتروشیمی در این سفر حضور دارند و در بیش از ۵۰۰ نشست تخصصی رودررو تنظیم شده با شرکت‌ها و همتایان فناور ونزوئلایی حاضر خواهند شد.

برپایی نمایشگاه محصولات ایران‌ساخت

در دومین روز حضور هیات فناوری ایران در این کشور، نمایشگاه اختصاصی محصولات دانش‌بنیان و خلاق ایرانی در کشور ونزوئلا افتتاح و میزبان وزرای صنعت، ICT، کشاورزی، بهداشت و علوم این کشور و ۳۵۰ نماینده از شرکت های فناور ونزوئلا خواهد بود.

در این نمایشگاه محصولات بیش از ۱۵۰ شرکت دانش بنیان و خلاق و بالغ بر ۵۰۰ محصول ایران‌ساخت عرضه خواهد شد.

مهدی قلعه نوی، رییس مرکز تعاملات بین الملل، پرویز کرمی رییس مرکز فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، حسین اسفندیاری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی  و فناوری ریاست جمهوری در این سفر حضور دارند.

ایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
پایگاه خبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا