قانونِ تفسیر موادی از قانون «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» ابلاغ شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس جمهور قانون تفسیر موادی از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را ابلاغ کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر مواد ۳، ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار» که در جلسه علنی روز چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۱ به تایید شورای نگهبان رسیده بود، ابلاغ کرد.

این قانون برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت دادگستری، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بادرود وتشکر از این حرکت انقلابی،با تصویب این این قانون انحصار برداشته شد وامکان وشرایط لازم برای خیل بسیارتحصیل کردگان حقوق برای حق داشتن کار وتشکیل خانواده باز شد واز طرفی شرایط مردم هم در گرفتن وکیل بهتر. چرا کهدشکسته شدن انحصار،بسیاری که این مسیر را برای جمع کردن پول انتخاب کرده بودندبا شرایط سخت مالی ملت را روبرو میکردند،واین باعث میشد بسیاری توان داشتن یک حقوقی را کنار خود نداشته باشند وخود نیز ناتوان که باعث تضییع حق این عزیزان میشد،لذا امیدوارم با روزنامه شدن وابلاغ ریاست جمهور محترم،دستور اجراء وپیگیری نیز داده شود،چرادر مرکز وکلای قوه قضاییه ضمن بیانات بعضی عزیزان درمخالفت،داوطلبین درانتظار خسته شدند،امید است دستورات واقدامات لازم هر چه سریعتر اجراء شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا