استان زنجان دبیرخانه ملی کارآفرینی و توانمندسازی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زنجان دبیرخانه ملی کارآفرینی و توانمندسازی می‌شود که در این راستا فعالیت‌های جوانان در ۱۴ گروه تخصصی دسته بندی شده و به عنوان ۱۴ شبکه ملی به میزبانی استان‌ها فعالیت خواهند کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، جواد بازرگان، افزود: بر این اساس زنجان باید بهترین میزبانی را انجام دهد و در رأس ۱۴ استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توجه و عنایت ویژه ای از سوی وزارت، ورزش و جوانان به این بخش انجام می شود اظهار داشت: در راستای توفیقات بیشتر باید با سمن ها برای تبادل نظر و قابلیت سنجی جلسات و نشست هایی برگزار و از ظرفیت جوانان دیگر نیز استفاده شود.

این مسوول ادامه داد: نخبگان پتانسیل های ارزشمندی هستند که توانمندسازی آنها در حوزه ارتباطات و کاربردی سازی و مهارت محور کردن دانش آنها توفیقات بسیار خوبی را حاصل خواهد کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این خصوص گفت: امروز امور جوانان با انسجام و نظم بیشتری انجام و ثبت شناسه ملی نیز در این راستا انجام می شود که شرط استفاده سمن ها از منابع مالی موجود است.

هادی شهبازی افزود: در همین راستا فعالیت های جوانان در ۱۴ گروه تخصصی دسته بندی شده و ۱۴ استان به عنوان دبیرخانه ملی هر کدام یک بخش را میزبانی می کنند و امور آن بخش در سراسر کشور از استان میزبان پیگیری به وزارتخانه ابلاغ خواهد شد. 

به گفته این مسوول، استان زنجان نیز در بخش کارآفرینی و توانمندسازی میزبان خواهد بود و با شکل گیری دبیرخانه ملی این حوزه در استان ظرفیت‌های بسیار مطلوبی شکوفا می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا