غلامرضا اشرفی: تعاونی‌ها در خراسان جنوبی ۸۱۶ فرصت جدید شغلی ایجاد کردند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی  گفت:در یکسال گذشته در بخش تولید،صنعت،مسکن وکشاورزی در استان با رویکرد دانش‌بنیان تشکیل ۸۱۶ فرصت شغلی جدید در بخش تعاونی تشکیل شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، غلامرضا اشرفی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه یک هزار و 16 تعاونی فعال در استان داریم، اظهار داشت: این تعاونی‌ها در حوزه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … در تمامی نقاط استان مشغول به فعالیت هستند.
 
وی با اشاره به تعاونی‌های جدید در خراسان جنوبی گفت: طی یکسال گذشته 42 تعاونی جدید در بخش تولید و صنعت و مسکن و کشاورزی در خراسان جنوبی با رویکرد دانش‌بنیان تشکیل شده و در این زمینه 816 فرصت شغلی جدید در بخش تعاونی استان ایجاد شده است.
 
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی به موضوع صادرات اشاره کرد و افزود: توجه به صادرات و صادرات محوری تولیدات تعاونی‌ها یکی از مهم ترین موضوعات است و قریب به 15 میلیون دلار تعاونی‌های خراسان جنوبی طی یکسال گذشته صادرات داشته اند.
 
اشرفی با بیان اینکه تاکنون 36 تعاونی در استان اقدام به ثبت برند کرده اند، ادامه داد: این موضوع می تواند افق و آینده روشنی برای تعاونی‌های الگو و موفق ایجاد کند.

با استفاده از قانون وامکانات این کشور به حل مشکلات مردم بپردازید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در این دیدار  با اشاره به اینکه امروز دولت انقلابی و مردمی روی کار آمده است، اظهار داشت: تجمع قوای سه گانه کارآمد امروز نعمتی خدادادی است که با استفاده از این فرصت امروز به اجرای قانون اساسی بپردازیم.

 سید علیرضا عبادی  با بیان اینکه عبادت وجهادی بالاتر از این وجود ندارد که دشمن را ناکام بگذارید ومایه افتخار نسل آینده شوید افزود:با استفاده از قانون وامکانات این کشور به حل مشکلات مردم بپردازید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برخی از عوام و خواص اطلاع کافی نسبت به قانون اساسی ندارند، گفت: دشمنان بهتر از دیگران نسبت به زوایای قانون اساسی جمهوری اسلامی آگاه هستند و تلاش می کنند که این قانون پیاده نشود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بخش خصوصی بر اساس آزادی که دارد می تواند انواع مشاغل مشروع را ایجاد کند و آن مسئله انگیزه همیشه جوان بماند گفت: در برخی از بخش های خصوصی انگیزه جود دارد اما سرمایه نیست،در این مواقع تعاونی برای ایجاد کار با مشارکت دولت به میدان می آید و در قسمت های مختلف افراد به کار مشغول می شوند

عبادی تاکید کرد: با وجود این همه ثروت مشاهده می کنیم که جوانان ما بیکار هستند به این دلیل که قانون پیاده نشده است و طرح دشمن یک طرح کارشناسی شده که به آن عمل کرده است ولی در همه نقشه های خود با شکست رو به رو شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا