رویکرد نظام آموزشی کشور باید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با اشاره به روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: حمایت از توسعه کمی و کیفی تشکل‌های مردمی و ایجاد فرصت‌های بهتر برای فعالیت‌های آنان در فرایند توسعه کشور، از اهداف و برنامه‌های کانون است.

به گزارش کارآفرینی پرس، حسین ریاضی اصفهانی عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: حمایت از توسعه کمی و کیفی تشکل های مردمی و ایجاد فرصت های بهتر برای فعالیت های آنان در فرایند توسعه کشور، از اهداف و برنامه های کانون است .

اصفهانی با بیان اینکه تشکل‌های صنفی با پیگیری و تلاش در رفع مشکلات مشترک به تقویت بخش خصوصی کمک می کنند افزود: مجامع عمومی همچون کانون کارآفرینی استان تهران با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و کارآفرینان و شرکت‌هایی از صنوف مختلف با انتقال تجربیات خود می‌توانند به رفع مشکلات کمک کرده و در رشد فعالیت های اقتصادی نوآورانه و کارآفرینی اثربخش باشند.

ریاضی با اشاره به نقش کارآفرینی و نوآوری در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در نظام آموزشی نحوه و چگونگی ارائه آموزش‌ها بایستی تدوین گردد. آموزش ها با محتوای کلیشه ای نمی‌تواند به پرورش استعداد ها در بروز نوآوری کمکی کند.

این کارافرین موفق یاداورشد: طرح محتوای آموزشی با برانگیختن حس کنجکاوی و جستجوی پاسخ برای بدست آوردن آموزش ها می‌تواند فرد را بسوی نوآوری و کارآفرینی ببرد و سبب شکوفایی در فعالیت‌های تحقیقاتی و اشتغال نوآورانه گردد.

وی با اشاره به تنگناها ، نیازها ، کمبودها ، رقابت و ارتباطات گروهی در حوزه کارآفرینی تصریح کرد : این چالش ها می تواند سبب کارآفرینی گردد و با بومی سازی تولید محصولات و خدمات به رفع تنگناها و نیازهای جامعه یاری رساند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
کانون کارافرینی استان تهران
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا