محمد اهلی: بسته‌های حمایتی به سرمایه‌گذاران استان اردبیل ارائه خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بسته‌های حمایتی مختلف با هدف رونق تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان به سرمایه گذاران ارائه می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمد اهلی، اظهار کرد: تامین اراضی و زیرساخت‌ها، شرایط آسان واگذاری زمین، اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری و ارائه بسته‌های حمایتی از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی است تا بدین وسیله بتوان در افزایش سهم تولید و اشتغال تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در رشد صنعتی کشور دارد، افزود: صنایع کوچک به دلیل اشتغالزایی و درآمدزایی بالا و کمک به توسعه کسب و کار، به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور شناخته می‌شوند و گرامیداشت چنین روزی، فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی واحدهای تولیدی و قدردانی از زحمات آنان است

اهلی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود افزود: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط منجر به ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف و تقویت پایه‌های کارآفرینی اقتصاد شده و استان را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در سال گذشته از ۳۳۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت شده است.

وی حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی را از جمله اهداف شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با ارائه بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، میزان بهره وری و تولیدات آنان افزایش یابد.

اهلی افزود: به منظور افزایش تولید و اشتغال، حمایت‌های همه جانبه ای از واحدهای تولیدی انجام می شود که حمایت از حضور آنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله این نوع حمایت‌ها است.

۲۱ شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا