خلاصه گزارش روندهای فناوری ۲۰۲۲ + pdf

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

باتوجه به سیر تحول دیجیتال در سال‌های اخیر و تاثیر آن بر استارت‌آپ‌ها و بازیگران حوزه اقتصاد دیجیتال، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی اقدام به ترجمه خلاصه این گزارش نمود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، در طول دو سال گذشته، جهان از شوک بیماری کووید۱۹ در حال فروپاشی بوده است و ما اکنون همگی در تلاش هستیم تا به “شرایط عادی” خود برگردیم. برخی از اعضای Tech Trends معتقدند که این اتفاق‌نشان دهنده فرصتی برای مهندسی آینده‌ای بهتر است؛ نه فقط برای باز کردن مسیرهای قدیمی فناوری اطلاعات، بلکه برای بازنگری در مورد اینکه چگونه می‌توانیم همه با هم به جلو حرکت کنیم.

در گزارش روندهای فناوری ۲۰۲۲، روش‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که شرکت‌های پیشگام، فرآیندهای کسب‌وکار خود را خودکار کرده و یا برون‌سپاری می‌کنند تا ابزارهای فناوری محور قدرتمندی داشته باشند. با انجام این کار، آن‌ها خود را به گونه‌ای مجهز می‌کنند تا با پروژه‌های نوآورانه‌ای که تمایز رقابتی را ایجاد می‌کنند، مقابله کنند. به عنوان مثال، بلاکچین، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا فرآیندهایی را که بین اشخاص ثالث اتفاق می‌افتد، خودکار کنند و نیاز به مبادله دستی داده‌ها، ورود داده‌ها و گزارش‌دهی را از بین ببرد. بخش‌های فناوری اطلاعات بخش‌های بزرگی از زیرساخت سیستم اصلی خود را خودکار می‌کنند و به مهندسان نخبه اجازه می‌دهند به مهندسی واقعی رو آورند و هوش مصنوعی به عنوان یک نیروی مضاعف در امنیت سایبری عمل می‌کند، تهدیدها را به طور خودکار شناسایی می‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد تا فشار کاری کارمندان امنیت سایبری را کاهش دهد.

برای دریافت فایل pdf خلاصه گزارش روندهای فناوری ۲۰۲۲ اینجا را کلیک کنید.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا