مرتضی فیروزآبادی: سقف وام اشتغال مددجویان کمیته امداد به ۳۰۰ میلیون تومان رسید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، مرتضی فیروزآبادی افزود: در سال ۱۴۰۰ طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال نیازمندان از محل تبصره ۱۶ معادل ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود.

وی با اشاره به درخواست کمیته امداد برای افزایش وام اشتغال مددجویان در سال جاری، اظهار کرد: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی و همچنین جهت‌گیری کمیته امداد برای گسترش مشاغل با کیفیت و درآمدزا برای مددجویان، درخواست افزایش مبلغ وام برای بخشی از اعتبارات اشتغال کمیته امداد را به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی ارائه دادیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از موافقت شورای پول اعتبار با افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: مقرر شد پنج هزار میلیارد تومان از کل تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ به صورت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی اشتغال با هدف ارتقای کیفیت مشاغل و افزایش درآمد مددجویان در اختیار مجریان رسته‌های شغلی خاص همچون کشاورزی پیشرفته، مشاغل دانش‌بنیان، حمل بار و مسافر و دیگر مشاغل پایدار که سرمایه بالاتری را نیاز دارند، قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا