تشریح امکان استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در واحدهای مسکونی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسه‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور جزئیات استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در واحدهای مسکونی را تشریح کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، رضا اسدی فرد افزود: خوشبختانه امسال با تصویب قانون جهش تولید تسهیلات جدیدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: یکی از سرفصل‌های جدید برای حمایت، امکان استقرار دفتر شرکت‌های دانش‌بنیان در ساختمان های با کاربری مسکونی است.

رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسه‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: قبلا این امکان با تفاهم نامه ای که با شهرداری تهران وجود داشت فقط در شهر تهران فراهم بود اما الان این امکان در سراسر کشور فراهم شده است و شرکت‌ها می توانند، به شرطی که معارض نداشته باشد، دفتر خودشان را در ساختمان های با کاربری مسکونی مستقر کنند.

اسدی فرد افزود: برای استفاده از این امکان کافی است شرکت‌های دانش‌بنیان به پرونده خود در سامانه شرکت‌های دانش‌بنیان reg.daneshbonyan.ir مراجعه کنند و در آنجا ساختمان ، شهر و شهرداری مورد نظر را معرفی کنند.

رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسه های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور خاطرنشان کرد: سپس معرفی نامه ای از طریق معاونت علمی برای آن ها صادر و به شهرداری مربوط ارسال می شود و از این طریق شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از امکان استقرار شرکت در کاربری مسکونی استفاده کنند.

اسدی فرد ادامه داد: ابلاغ های لازم هم از طرف وزیر کشور و معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همه شهرداری‌های کشور ارسال شده و اطلاع رسانی لازم انجام شده است و از همین امروز این امکان قابل پیگیری است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا