تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان البرز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز از تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۱ شرکت دانش‌بنیان این استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، حسین بختیاری روز چهارشنبه  در نشست مشترک شرکتهای فناور و دانش‌بنیان البرز با نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی مرکز خدمات تخصصی برای جذب سرمایه گذاران و سرمایه پذیران از جمله اقدامات انجام شده در جهت پیشبرد اهداف کمیته تسهیل و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان البرز است.

بختیاری بیان داشت: انعقاد ۲ قرار داد مبنی بر نوآوری باز برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با صنایع و سازمان‌های استان البرز از دیگر اقدامات در این زمینه به شمار می رود.

وی یادآورشد: اکنون پارک علم و فناوری برای اجرای نهضت احیا در استان البرز با هدف فعال سازی واحدهای نیمه فعال وارد عمل شده است.

بختیاری همچنین از تشکیل کارگروه استانی گرنت جوانه به منظور حمایت مالی از پایان نامه های دانشگاه های استان البرز  برای رفع چالش صنعت خبر داد.

رییس پارک علم و فناوری البرز نیز در نشست شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مشترک نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حالی که امروز ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بواسطه فعالیت شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی آورده داریم.

وی گفت: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان البرز برای اشتغالزایی هرچه بیشتر بهره برد.

عباسی افزود: همچنین طرح دستیار فناوری با همکاری دانشگاه خوارزمی، پژوهشگاه مواد و انرژی، دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به اجرا درآمده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا