ابراهیم شادمهر: کاریابی‌ها در جذب نیروی کار مورد نیاز شرکت‌ها فعال شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: انتظار جدی ما این است که کاریابی‌های غیر دولتی در تحقق برنامه‌ جذب نیروی کار مورد نیاز شرکت‌ها همه تلاش خود را به کار بگیرند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، ابراهیم شادمهر صبح یکشنبه در جلسه هم اندیشی و هماهنگی کاریابی‌های غیر دولتی استان البرز که با حضور مدیران این کاریابی‌ها، در جذب و بکارگیری نیروهای بیکار استان در سالن جلسات اداره شمالی کرج برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای ابلاغ دستورالعمل اجرایی و تخصیصی سهم استان‌ها در به کارگیری ۳۰۰ هزار نفر بیکار در کشور از طریق دفاتر کاریابی توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وی با اشاره به قدر السهم استان البرز در جذب نیروی بیکار طرح موصوف گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای جذب نیروهای بیکار و استفاده از ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی استان با مدیران کاریابی غیر دولتی مطرح و مقرر شد با عنایت به نیاز شدید شرکت‌های فعال در شهرک‌های صنعتی به نیروی انسانی کار، ضمن تعامل با کارفرمایان، صاحبان صنایع و تولید کنندگان در استان نسبت به تأمین نیروی کار اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون اشتغال مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تاکید بر اطلاع رسانی درست در سطح جامعه هدف کارجویان توسط کاریابی‌ها با به کارگیری روش‌های مختلف تبلیغاتی و اطلاع رسانی گفت: انتظار جدی ما این است که کاریابی‌های غیر دولتی در تحقق برنامه‌های ملی همه تلاش و همت خود را به کار بگیرند و نباید شاهد درخواست‌های مکرر کارفرمایان در خصوص تأمین نیروی انسانی کار در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان البرز باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از سامانه جستجوی شغل به آدرس نمایه اینترنتی https://shoghl.mcls.gov.ir/portal به منظور اتصال کارجو به کارفرما از طریق جستجوی فرصت‌های شغلی و اعزام از سوی کاریابی‌های هر استان از دی ماه سال قبل اجرایی شده است و همه بسترهای لازم برای رسیدن به هدف مورد پیش بینی فراهم است و کوتاهی در این خصوص را نخواهیم پذیرفت، البته مشوق‌های دولت برای کاریابی در تحقق هدف مذکور پیش بینی شده است.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از مدیران کاریابی‌های غیر دولتی استان به بیان مسائل و موضوعات خود اعم از برخورد با کاریابی‌های غیر مجاز پرداختند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا