مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی در اردبیل ایجاد خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مجوز تأسیس مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صادر شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: این مرکز در چارچوب دستورالعمل صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، مصوب شورای عالی اشتغال تحت عنوان مرکز مشاوره در حوزه تخصصی خدمات و کشاورزی و با ایفای نقش شتاب‌دهنده فعالیت خواهد کرد.

مهران اوچی اردبیلی اضافه کرد: امروزه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به‌عنوان یکی از بازوان اجرایی دولت در ارائه مشاوره و خدمات لازم به کارآفرینان، سرمایه‌گذران و هم‌چنین افراد جویای کار متناسب با تخصص و مهارت خود به شمار می‌آیند.

وی، ایجاد ارتباط معنادار و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده، صاحبان کسـب و کـار، کارآفرینان، تعاونگران و متقاضیان ایجاد بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب و کارهای نوپـا (اسـتارت‌آپ‌هـا) در راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه، هدایت صاحبان سرمایه به فعالیت‌های کارآفرینانه و کمک به بهبود فضای کسب و کار را از مهم‌ترین اهداف این مرکز ذکر کرد.

اوچی اردبیلی افزود: با توجه به تجارب مفید این نهاد در زمینه ایجاد فضای کسب و کار و طرح‌های اشتغالزا و به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، امیدواریم این مرکز گام‌های مثبتی در بهبود فضای کسب و کار در استان بردارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا