سورنا ستاری: توسعه زیرساخت پارک علم و فناوری با توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و خلاق اهمیت دارد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت:توسعه فیزیکی و زیرساخت پارک علم و فناوری استان خوزستان با تقویت توسعه زیست بوم دانش‌بنیان‌ حائز اهمیت بوده و یک ضرورت است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، سورنا ستاری، روز یکشنبه، در جریان سفر به خوزستان و در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای این استان با توجه به وجود صنایع مادر گفت:  استانداری خوزستان در زمینه توسعه زیرساخت های پارک علم و فناوری استان کمک شایانی به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و خلاق کرده است.

وی همچنین هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: در این سفر به صورت خاص در حوزه آب،مراکز نوآوری  و شرکت های دانش بنیان و خلاق پارک علم و فناوری خوزستان بررسی لازم انجام می شود.

معاون علم و فناوری رئیس جمهور روز یکشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید سردار قاسمی اهواز وارد خوزستان شد. ستاری همچنین از ساختمان اداره کل بنیاد نخبگان در اهواز که ۲ شب گذشته بر اثر حادثه انفجار گاز دچار ریزش شده بود بازدید کرد و دستوراتی برای بررسی ، مرمت و آماده سازی فوری ساختمان را داد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا