استقرار ۲۴ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: ۲۴ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد مستقر هستند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، فرهاد نامداری در جلسه هم‌اندیشی پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اظهار کرد: در حال حاضر این پارک با هدف تأمین فضای فیزیکی مورد نیاز فناوران؛ دو پروژه عمرانی ساختمان شماره ۲ شرکت‌های فناور و ساختمان کارخانه نوآوری استان لرستان را در دست احداث دارد که دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این پروژه‌ها اختصاص یافته که مبلغ نه میلیارد تومان آن دریافت و هزینه شده است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان خاطرنشان کرد: در صورت تأمین مابقی اعتبارات، پروژه‌های مورد اشاره طی هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نامداری مسئله فراهم نبودن زیرساخت‌های مورد نیاز جهت واگذاری اراضی به فناوران را از دیگر مشکلات اصلی این پارک برشمرد و اضافه کرد: طرح جامع واگذاری اراضی پارک در هیأت امنای پارک مصوب شده است.

وی بیان کرد: لیکن این پارک جهت فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز این اراضی نیازمند حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان مشکل تأمین فضا جهت فناوران مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد را از دیگر دغدغه‌های این پارک برشمرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۲۴ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد مستقر هستند اما فضای مورد استفاده بسیار قدیمی و تقریباً غیرقابل استفاده است.

نامداری ادامه داد: در این خصوص رایزنی‌های بسیاری جهت تأمین فضا صورت گرفته که به نتیجه مشخصی نرسیده است و انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این مسئله ورود نماید تا این مشکل برطرف شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا