علاءالدین ازوجی: حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش‌بنیان‌ها و فناوری پایه حرکت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از حرکت حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش‌بنیان‌ها و فناوری پایه خبر داد و گفت: ظرفیت های بسیاری در استان تهران وجود دارد که می توان از آن برای ایجاد اشتغال با نگاه به دانش‌بنیان‌ها و فناوری های پایه بهره گرفت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، علاءالدین ازوجی، در تشریح روند اشتغالزایی در استان تهران گفت: حوزه اشتغال استان تهران به سمت دانش‌بنیان‌ و فناوری پایه حرکت می کند لذا باید از ظرفیت شهرستانهای استان برای نقش آفرینی در این حوزه بهره بگیریم. شهرستانهای استان تهران ظرفیت زیادی در حوزه اشتغال و درآمدزایی دارد که با آموزش و توسعه می توان آینده اشتغال جوانان در سطح استان را تأمین کرد.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان تهران برای شهرستانها درآمد از محل کشاورزی، صنعت و حمل و نقل وجود دارد و این ظرفیت ها در تقسیم کار ملی نیز تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان و احداث مترو، تکمیل شبکه آب و فاضلاب و تقویت زیرساخت های آموزشی و فرهنگی از مهمترین درخواست مردم در سطح شهرستانهای استان است، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تقویت زیرساخت های لازم را دنبال می کند و برنامه ریزی ویژه ای برای این منظور انجام شده است.

وی تاکید کرد: ۱۴۰۰  پروژه از سال های گذشته در ۱۶ شهرستان استان وجود دارد که بالغ بر ۴۵۰ مورد آن نیمه تمام است و با مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، بخش عمده ای از این طرح ها به اتمام می رسد. در شرایط دشواری که منابع و اعتبارات لازم برای تکمیل و ساخت طرح های عمرانی استان تهران تامین شده، مردم انتظار دارند که هر چه سریعتر بهره برداری از پروژه ها انجام شود و سازمان مدیریت، علاوه بر وظیفه تامین و تخصیص اعتبار، کار نظارت بر هزینه ها را تا حصول نتیجه بر عهده خواهد داشت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا