وزارت راه به حوزه استارت‌آپ‌های حمل‌ونقل وارد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون وزیر راه و شهرسازی از ورود به حوزه استارت‌آپ‌های حمل‌ونقل خبر داد و گفت:‌ هدف ما شناسایی کلی صاحبان ایده، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه حمل‌ونقل است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، شهریار افندی‌زاده با اشاره به اینکه هدف مطلوب، پیاده‌سازی زیست بوم نوآفرینی ‌حمل‌ونقل کشور است، اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسات ویژه کارگروه توسعه زیرساخت وزارت کشور، یکی از موضوعات مطرح شده توسط وزارت راه و شهرسازی، چالش‌های موجود در زمینه فعالیت صاحبان ایده و نوآفرینان در حوزه حمل‌ونقل است که مقرر شد با رعایت ملاحظات زمانی، نسبت به شناسایی و رفع موانع اقدام عاجل انجام گیرد.

وی افزود: باور داریم بسترسازی برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت کارآفرینی و نخبگی در حوزه ‌حمل‌ونقل که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، ارائه خدمات مطلوب، افزایش شفافیت و دیگر منافع می‌شود، از مهمترین اولویت‌‎ها و ضرورت‌های حال حاضر است.

وی یادآور شد: با توجه به ابلاغ سیاست رویش و تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به توسعه کسب‌وکارهای نوپا در حوزه ماموریتی وزارت راه و شهرسازی و در راستای پیاده‌سازی زیست‌بوم فناورانه این حوزه، سامانه استارت‌آپ حمل‌ونقل کشور راه اندازی شد.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی با اعلام 3 هدف مشخص برای این سامانه گفت: هدف اول شناسایی کلی صاحبان ایده، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه حمل‌ونقل، هدف دوم ثبت ایده‌های حوزه حمل‌ونقل به منظور تدارک حمایت‌های اثربخش و هدف سوم، اعلام چالش‌ها و موانع پیش رو در راه‌اندازی و فعالیت استارت آپ‌های حوزه حمل‌ونقل به منظور شناسایی و رفع آن‌هاست.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا