افتتاح نمایشگاه کار با حضور ۵۰ شرکت معتبر در دانشگاه تهران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه کار با حضور ۵۰ شرکت معتبر به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار اشتغال در دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مهدی حسنلو معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود نزدیک به ۵۰ شرکت معتبر زمینه‌های جذب نیروی انسانی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند متناسب با رشته‌های تحصیلی خود جذب این شرکت‌ها شوند.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای ارایه توانایی‌های دانشجویان و فارغ‌التحصلان به شرکت‌های داخلی معتبر و همچنین اعلام فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برشمرد و یادآور شد: این نمایشگاه علاوه بر تسهیل و تسریع فرایند اشتغال دانشجویان، فرصتی را فراهم می‌کند تا دانشجویان ضمن گفتگو و دیدار با مسئولان شرکت‌ها، درباره مسیرهای شغلی و همچنین تمام فرایندهای استخدامی شرکت‌ها آشنا شوند.

معاون دانشکدگان فنی دانشگاه تهران افزود: ما از طریق راه‌های ارتباطی که با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکدگان داشتیم و همچنین از طریق معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی سایر دانشکدگان و دانشکده‌ها این اطلاع‌رسانی را به صورت گسترده انجام دادیم تا هم دانشجویان شاغل به تحصیل و هم فارغ‌التحصیلان بتوانند از این فرصت برای ورود به بازار کار و استخدام در شرکت‌های معتبر استفاده کنند.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، حسنلو با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت دانشکدگان فنی انجام شده است، تصریح کرد: با این حال همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند در این نمایشگاه رزومه‌های خود را برای بررسی به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه دهند.

وی همچنین گفت: دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین در این نمایشگاه شرکت و رزومه‌های خود را ارسال کنند که روزمه‌ها پس از بررسی نتیجه به متقاضیان اعلام می‌شود.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران به همت دانشکدگان فنی این دانشگاه و با همکاری ایران تلنت تا ۱۰ خرداد  در دانشگاه تهران با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی معتبر در محوطه پردیس شمالی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برپا است و دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین، رزومه خود را جهت بررسی و استخدام به شرکت‌های مستقر در نمایشگاه ارایه دهند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا