روح الله دهقانی فیروز آبادی: دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم کارآفرین می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد عهد کرده است در پسا ۴۰سالگی و در گام دوم خود در مسیر کارآفرینی گام برخواهد داشت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاحیه رویداد عصر امید اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب بوده و با زیرساخت‌های منحصربه‌فرد، دانشگاهی بی‌نظیر در منطقه غرب آسیاست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون ۳۰ هزار عضو هیئت علمی، ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و یک میلیون دانشجو دارد که سرمایه ارزشمندی برای کشور است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشجویان در دانشگاه آزاد ابتدا رشته و سپس واحد دانشگاهی را انتخاب می‌کنند در صورتی که در دانشگاه‌های دولتی برعکس است و دانشجویان ابتدا دانشگاه و بعد رشته را انتخاب می‌کنند.

دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: ویژگی دانشجویان دانشگاه آزاد سبب شده که راه‌اندازی کسب و کارها در این دانشگاه رونق داشته باشد، از طرفی استادان به دنبال برآوردن نیازهای کشور هستند و کسب‌وکارهای خود را ایجاد کرده‌اند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه همه چیز را برای توسعه کسب و کار در اختیار دارد، ادامه داد: از آزمایشگاه تا فضای استقرار کسب و کارها، کتابخانه و خوابگاه در این دانشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به رویداد عصر امید بیان کرد: در رویداد عصر امید هزار ایده و هزار شرکت دانش‌بنیان و هزار آزمایشگاه از دانشگاه آزاد حضور دارند و ۲۰ صندوق پژوهش با سرمایه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان حاضر هستند؛ بنابراین دانشگاه عهد کرده است در پساچهل سالگی و در گام دوم در مسیر کارآفرینی گام برخواهد داشت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا