افتتاح نمایشگاه ایده‌های دانش‌بنیان در جزیره کیش

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه ایده‌های دانش‌بنیان در حوزه مدیریت شهری هوشمند در شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، این نمایشگاه متشکل از ١٠ اثر از طرح های نوین و دانش بنیان طراحی شهری و هشت طرح  باززنده سازی فضاهای شهری و ٦ پروژه جاری عمرانی و شهری بوده که امروز دوشنبه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

طرح عملیات پیاده سازی سطح جزیره، بهسازی کاخ مرجان  احداث SBR مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کیش، طراحی شعری و جداره سازی مسیر نیایش (محور بونی و فرهنگی) جزیره کیش، طراحی شهری ‌ جداره سازی مسیر نیایش از جمله طرح های به نمایش گذاشته شده در این طرح است.

برخی از طرح های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه طرح های برتر مسابقه طراحی شهری و جداره سازی محور بومی – فرهنگی جزیره کیش  با هدف توسعه متوازن در محلات بومی در گستره مسیر میدان سعدی تا مسجد خاتم محله سفین است.

 فراخوان این مسابقه شهریور سال گذشته با هدف انتخاب بهترین ایده طراحی با رویکرد منظر شهری اعلام شد و در این مدت برگزاری فراخوان آن  ۴۰۴ نفر از طراحان و معماران استان های مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند.

این نمایشگاه توسط معاونت فنی و عمرانی این شرکت با هدف ارائه ایده های نوین و دانش بنیان در صنعت ساخت و ساز و  مدیریت شهری و ارتقا کیفی طرح های عمرانی ، جزیره کیش گشایش یافته است.

این نمایشگاه در ساختمان شماره هفت شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش تا ۲۷ اردیبهشت ماه آماده بازدید علاقه مندان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا