انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه خدمات مشاوره آموزشی و تجاری سازی در اینوتکس ۲۰۲۲

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رویداد ارائه نوآوری های صنایع نرم و فرهنگی و ارائه نیازهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش با انعقاد قرارداد همکاری چهارجانبه بین پارک فناوری البرز، صندوق پژوهش و فناوری البرز، شبکه فن بازار ملی ایران و شرکت نوآفرینان ویدا مهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، رویداد ارائه نوآوری های صنایع نرم و فرهنگی و ارائه نیازهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش در اینوتکس برگزار شد. 
مهمترین بخش این رویداد امضای تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بود.
این تفاهم‌نامه همکاری چهارجانبه بین پارک فناوری البرز، صندوق پژوهش و فناوری البرز، شبکه فن بازار ملی ایران و شرکت نوآفرینان ویدا مهر آفتاب به منظور خدمات مشاوره ای آموزشی و تجاری سازی و توانمندسازی برای شرکت های نوپا و خلاق مستقر در پارک و مراکز رشد امضا شد.
دکتر آذرکیش مدیر کل فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش در این رویداد از نیاز مبرم به شرکت های دانش بنیان برای بروز رسانی آموزش خبر داد.
رئیس زاده رئیس گروه آموزش و توسعه کار و دانش وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: آموزش یک رشته شغلی از وظایف این مجموعه است.
وی افزود: ایجاد یک پلتفرم برای هدایت درست تحصیلی به یک شغل بر مبنای  استعداد دانش آموز از نیازمندیهای آموزش و پرورش در فضای مجازی است.
دکتر زند حسامی در ادامه این رویداد گفت: آموزش و پرورش ضعیف ترین نهاد در حوزه استارت آپ است و امیدوارم این رویداد ها باعث شکسته شدن این سد شود.
در این رویداد که امروز در پارک فناوری پردیس برگزار چندین شرکت استارت آپی که در زمینه آموزش مجازی فعالیت میکردند به ارائه توانمندی های خود پرداختند که مورد نقد کارشناسان قرار گرفت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا