کارخانه فناوری در ارومیه راه‌اندازی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه از راه‌اندازی کارخانه فناوری در ارومیه خبرداد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، احد یوسفی، اول اردیبهشت در مراسم رونمایی از محصولات جدید فناورانه افزود: از یک سال پیش مصوبه و زمینه ایجاد کارخانه فناوری در ارومیه فراهم شده و بزودی این کارخانه در کنار مراکز رشد و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ایجاد و از واحدها و شرکت های دانش بنیان حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در کارخانه فناور با حضور دانشجویان، ایده های نو و خلاق آنها با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و حمایت دستگاه هابه محصول با کیفیت تبدیل خواهند شد.

یوسفی با اشاره به مشکلات فعلی کشور خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور چه از لحاظ اقتصادی و چه تولیدی بدون حضور و حمایت از ایده های خلاق و حضور شرکت های دانش بنیان حل شدنی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید به اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه زمینه را برای حضور جوانان خلاق دارای ایده های نو و فناورانه  درجهت حل مشکلات شهری فراهم کرده است، اظهار کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان ، ایده های خلاق که منجر به تولید محصول با کیفیت می شود باید به دغدغه مسئولان تبدیل شود اگر این مسئله به دغدغه مسئولان تبدیل نشود نمی توان به اقتصاد دانش بنیان مدنظر رهبری رسید.

وی یاد آور شد: کشور در حال حاضر در جنگ تحمیلی اقتصادی و فناورانه قرار دارد بنابراین وظیفه ما حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارآفرینی برای رسیدن به توسعه اقتصادی و دانش بنیان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا