روح الله دهقانی فیروزآبادی: دانشجویان دکتری بدون داشتن مقاله و با داشتن محصولی دانش‌بنیان اجازه دفاع دارند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: طی آیین‌نامه‌ای جدید دانشجویان مقطع دکتری با محصول دانش‌بنیان خود اجازه دفاع می‌گیرند و دیگری نیاز به داشتن مقاله نیست.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بیان کرد: آیین‌نامه‌ای را تدوین و تصویب کرده‌ایم که دانشجویان مقطع دکتری با محصول دانش‌بنیان خود اجازه دفاع می‌گیرند و دیگری نیاز به داشتن مقاله نیست. البته محصول دانش‌بنیان این دسته از دانشجویان در کمیته‌ای ویژه بررسی و ارزیابی خواهد شد که حتما این محصول متعلق به دانشجو باشد.

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه این آیین‌نامه تنها ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه است، عنوان کرد: اجبار دانشجویان به ارائه مقاله نتیجه‌ای جز ارائه یک مقاله بی‌کیفیت، تقلب یا کپی‌کاری نخواهد بود لذا بدین منظور نظامی را طراحی کردیم که یک دانشجوی دارای محصول دانش‌بنیان بتواند با همان دستاورد دوره دکتری خود دفاع کند.

معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: این آیین‌نامه تنها در دانشگاه آزاد طراحی، تدوین، تصویب و اجرایی می‌شود و دانشگاه‌های دیگر چنین موضوعی را ندارند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری دانشجو
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا