علی عبدالهی: صندوق کارآفرینی امید زنجان ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: طی سال‌ گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ضروری از سوی این صندوق پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، علی عبدالهی، افزود: این میزان تسهیلات برای ۲ هزار و ۲۱۲ متقاضی به مبلغ ۱۱۰ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این تسهیلات در حوزه اشتغال و ضروری پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: یکهزار و ۴۶ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۹۹ میلیارد و ۲۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

به گفته عبدالهی، علاوه بر این، ۱۰ میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یکهزار و ۱۶۶ نفر تسهیلات ضروری پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان از تصمیم صندوق برای احیای واحد های تولیدی خبر داد و گفت: برای هشت طرح تولیدی استان نیز ۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات این تعداد طرح های اقتصادی و تولیدی از حالت رکود خارج و وارد چرخه تولید و فعالیت شدند.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی از دیگر فعالیت های صندوق در سال گذشته بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق عامل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بودجه به معرفی شدگان سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سال آینده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا