تخصیص تسهیلات اشتغال‌زایی قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی این صندوق در راستای افزایش اشتغال و کمک به توسعه شرکت‌های دانش بنیان و به صورت قرض‌الحسنه به این شرکت‌ها تخصیص می‌یابد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر علی وحدت در نشست مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیرعامل یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور با اشاره به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از وظایف ذاتی صندوق نوآوری است، گفت: جامعه مخاطبان صندوق نوآوری در حوزه تسهیلات و خدمات در حدود ۶۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان است که این عدد در حال افزایش است.

به گفته وی، صندوق نوآوری فقط در حوزه تسهیلات، بیش از ۲۰ نوع خدمت به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می‌کند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه درصدد هستیم تا از ظرفیت‌های مالی کشور با هدف برون‌سپاری حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان و فناور استفاده کنیم، اظهار کرد: طی سه سال اخیر، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به دانش بنیان‌ها ارائه کرده‌ایم و برخی خدمات صندوق مانند نمونه‌سازی، اشتغال‌زایی و خدمات به شتابدهنده‌ها نیز به صورت قرض‌الحسنه اعطا شده است.

دکتر وحدت در مورد تعاملات صندوق نوآوری با این بانک قرض‌الحسنه نیز گفت: ما در حال حاضر در حوزه ارائه تسهیلات مرتبط با اشتغال‌زایی با این بانک همکاری داریم که اگر مشکلات حقوقی مربوطه رفع شود، صندوق نوآوری می‌تواند از طریق این بانک خدمات بیشتر و جدیدتری به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کند. 

وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای افزایش اشتغال و کمک به توسعه شرکت‌های دانش بنیان و به صورت قرض‌الحسنه به این شرکت‌ها تخصیص می‌یابد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا