جلیل عمادی مطرح کرد؛ ورود دانشگاه به دروازه شکل‌دهی شرکت‌های دانش‌بنیان با رویداد «فن‌یاب»

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، هدف این دانشگاه از اجرای رویداد فن‌یاب را ورود به دروازه شکل‌دهی هسته‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، دومین رویداد فن‌یاب در زمینه حل چالش‌های صنعت آهن و فولاد کشور براساس تقویم قبل به‌صورت حضوری و مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در حاشیه این رویداد با اشاره به اهمیت رویداد فن‌یاب گفت: یکی از اهدافی که این دانشگاه برای برگزاری این رویدادهای استارت‌آپی دنبال می‌کند اجرای مأموریت اصلی دانشگاه‌های نسل سوم و چهار مسئله‌محور است تا به‌واسطه اجرای این رویداد با شناسایی چالش‌های صنایع به‌صورت علمی مشکلات صنایع را مورد مطالعه قرار داده و راه‌حل‌های فناورانه برای آن ارائه کنیم.

جلیل عمادی هدف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از اجرای رویداد فن‌یاب را ورود به دروازه شکل‌دهی هسته‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اصفهان و کشور دانست و اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی باید با همکاری بیشتر اعضای هیئت علمی و مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در راستای رویدادهای گام دوم و تحقق این شعار در صنایع گام‌های جدی برداریم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا