وحید خداپرست: شناسنامه شغلی در فارس تدوین خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه ایده‌های نو و کارآمد در صدر توجه قرار دارد، گفت: تدوین شناسنامه شغلی در قالب بانک اطلاعاتی پرسنل برای اولین بار در سطح این استان آغاز شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، وحید خداپرست عصر پنج‌شنبه ۲۸ بهمن در شورای اداری اداره کل تعاون فارس، افزود: شناسنامه اطلاعات شغلی و ارتقایی کارکنان این اداره کل برای اولین بار براساس شاخص‌ها و مولفه‌های مشخص و دقیق تدوین می‌شود.

او عنوان کرد: ظرفیتی از بانک اطلاعاتی همکاران تهیه خواهد شد که ارتقاء شغلی کارکنان این اداره کل براساس آن انجام خواهد شد.

خداپرست تاکید کرد: حرکت و مسیری که ارزیابی این اداره کل در دوران مدیریتی جدید طی خواهد کرد براساس اطلاعات و شیوه‌های ارتقاء کیفی مدنظر خواهد بود.

او عنوان کرد: این اداره کل از نظر رتبه عملکردی سطح بالایی در کشور دارد اما در آینده ارزشیابی‌ها براساس حرکت به سمت کیفی سازی امور خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در ادامه گفت: ارزشیابی ادارات شهرستانی در سال آینده به اطلاع مقامات ارشد شهرستان و استان و به ویژه نمایندگان هر حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی خواهد رسید.

خداپرست همچنین بر پاسخگویی به موقع به مکاتبات تاکید و عنوان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در بخش های مختلف نیز به جد دنبال و دوره‌های آموزشی مورد نیاز برگزار خواهد شد.

ایده‌های نو مورد استقبال است

او در بخش دیگر سخنان خود به توجه به ایده‌های تازه و ناب تاکید کرد و گفت: توجه به ایده پردازی و اجرای ایده‌های نو در زمینه بهبود ارائه خدمات امر مهمی است که باید باب اجرای ایده‌های نو باز و طرح‌های موثر و کارآمد به جد پیاده سازی و اجرا شود.

خداپرست بیان کرد: فرصت تازه‌ای در راستای خدمت به جامعه هدف و پرسنل این اداره کل در سراسر استان پهناور فارس داده شده که باید از آن حداکثر بهره برداری شود.

او با تقدیر از تلاش همه کارکنان و مدیران این اداره کل از دوره‌های گذشته تاکنون، گفت: با کمترین امکانات پرسنل این اداره کل در حال خدمت رسانی به مردم و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به دستاوردهای مقاطع مختلف زمانی این اداره کل در استان و کشور بیان کرد: ظرفیت خدمات رسانی در سطح بالایی بین کارکنان این اداره از گذشته تاکنون وجود داشته و امید است که در آینده نیز اینگونه باشد.

او عنوان کرد: نگاه نباید قائل به شخص بلکه باید سیستمی و سازمانی باشد و آنچه هدف اصلی است کار برای رضایت خالق است تا در این مسیر ضمن جلب رضایت مردم، موفقیت‌های گذشته تکرار و در آینده نیز بیشتر شود.

خداپرست تاکید کرد: ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم و جامعه هدف، کیفی سازی امور،توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و افزایش تجهیزات مورد نیاز از اولویت‌های ضروری این دوره بشمار می‌رود.

او با اشاره به حضور موثر سه معاون وزیر از استان فارس در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت بی نظیری برای توسعه و کمک به این استان اکنون در سطح وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته که باید از این موقعیت خاص در راستای کمک به استان فارس نهایت تلاش را نمود.

اخطار جدی به مسئولان شهرستان‌ها با عملکرد ضعیف

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس رضایتمندی کارکنان این اداره کل را در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم موثر دانست و افزود: در حوزه عملکردی، بعضی شهرستان‌های فارس در حال حاضر جور برخی دیگر از شهرستان‌ها را به دوش می‌کشند که این وضعیت غیرقابل قبول است و این مساله نگرانی معاونین اداره کل را نیز در پی داشته است.

او ادامه داد: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰ شهرستان انتهایی جدول ارزیابی این اداره کل در فارس از لحاظ ارزیابی عمکرد هر سال این وضعیت را تکرار و جهشی در ارزیابی این شهرستان‌ها طی سالیان اخیر مشاهده نمی‌شود.

خداپرست گفت: تغییر و تحولی از نظر مدیریتی در وضعیت ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های فارس با عملکرد خوب و قابل قبول انجام نخواهد شد مگر اینکه اتفاقات خاصی مانند توقف خدمات و یا خللی در راستای خدمات رسانی به مردم آن شهرستان‌ها بوجود آید و شهرستان‌های با عملکرد ضعیف در صورت ادامه این روند در معرض تغییر مدیریتی قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا