ارائه ۲۷۴ محصول و خدمات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فنا‌وری استان مرکزی با بیان اینکه “شرکت‌های دانش‌بنیان استان مرکزی ۲۷۴ محصول و خدمات ارائه می‌کنند” گفت: ۱۸ شرکت دانش‌بنیان در استان مرکزی اقلام مبارزه با بیماری کرونا تولید می‌کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، محمد رفیعی، با اشاره به توانمندی‌های پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: در پارک علم و فناوری استان افراد سرآمدی در حوزه‌های علمی، توسعه فناوری و تحقیقاتی مشغول به فعالیت هستند که حضور این افراد برای پارک افتخار است.

وی افزود: توانمندی‌های پارک علم و فناوری استان منتورینگ یا مشاوره‌های تخصصی، تسهیلات و حمایت‌های مادی، کارگاه‌ها و آموزش‌های تخصصی، استفاده از آزمایشگاه‌های تخصصی و غیره است.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی با اشاره به توسعه شرکت‌های فناور در سطح استان گفت: اکنون در این زمینه در حال فعالیت هستیم که برای شهرستان محلات رقم زده شده و برای ساوه و خمین همکاری‌ها انجام می‌شود تا در اسرع وقت راه‌اندازی شوند.

رفیعی با اشاره به آمار و عملکرد واحدهای فناور تا پایان دی ماه امسال گفت: تعداد واحدهای فناور پذیرفته شده در پارک 675 شرکت و هسته فناور و تعداد واحدهای فناور مستقر 173 واحد، میزان درآمد واحدهای فناور 130 میلیارد تومان، میزان صادرات واحدهای فناور یک میلیون و 200 هزار دلار، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک 16 شرکت از مجموع 103 شرکت دانش‌بنیان در استان و تعداد محصولات فناورانه و دانش‌بنیان 274 محصول و خدمت بوده است.

رئیس پارک علم و فنا‌وری استان مرکزی عنوان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا حدود 18 شرکت در حوزه تولید اقلام مبارزه با بیماری کرونا از جمله تولید الکل، ماسک، تجهیزات موردنیاز و غیره فعالیت کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا