مهدی غفاری: تسهیلات ۳۷ میلیاردی به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور گلستان پرداخت شد/ توسعه زیست بوم فناوری در گلستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

غفاری گفت: از محل تبصره ۱۸ در استان گلستان پرداخت ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات در استان مصوب شده است که به زودی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان پرداخت خواهد شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شبستان مهدی غفاری در گرگان اظهارکرد: تأمین مالی برای شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان گلستان یکی از دغدغه های جدی است و ما نیز تلاش کردیم در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه پارسال 4 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در استان پرداخت شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت شده است.

وی بیان کرد: علاوه براین از محل تبصره 18 نیز نزدیک به 37 میلیارد تومان تسهیلات برای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان استان پیش بینی شد که پس از تأیید، پرداخت خواهد شد.

غفاری در ادامه به توسعه زیرساختی در پارک علم و فناوری استان اشاره کرد و گفت: از نظر توسعه فضاهای فیزیکی اتفاقات خوبی در استان رخ داده و فضای زیرساختی ما از ۲ هزار مترمربع در اوایل سال ۹۸ اکنون به نزدیک ۱۷ هزار و ۱۰۰ مترمربع رسیده است. 

وی اظهارکرد: در سال های اخیر توسعه خوبی در زیست بوم استان رخ داده و اکنون تمرکزمان را روی نرم افزار و ارتقای مهارت های نرم افزاری شرکت های دانش بنیان گذاشته ایم که در سال آینده نتیجه این اقدام را خواهیم دید و امیدوارم گلستان به یک زیست بوم قابل قبول دست پیدا کند.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا