بازدید محسن رضایی و سورنا ستاری از دستاوردهای زیست بوم فناوری و نوآوری کشور

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری از دستاوردهای فناورانه ایستگاه نوآوری شریف، برج نوآوری بنتک و کارخانه نوآوری آزادی بازدید کردند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛ فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری شدند تا توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه خود را عرضه و حمایت‌های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را ارائه کنند.

این بازدیدها از شرکت‌های دانش ‌بنیان و خلاق، استارآپ‌ها و شتاب دهنده‌های مستقر در ایستگاه نوآوری شریف آغاز شد و مجموعه‌هایی چون پرسیس‌ژن، ایستگاه نوآوری شریف، امین‌فناور شریف و… با میزبانی از معاونان رییس‌جمهوری، دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.

فعالان این زیست‌بوم، همچنین درباره مشکلات و موانع پیش روی کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه موجود با معاون اقتصادی دولت گفت‌وگو کردند.

در ادامه این بازدیدها هلدینگ نوآوری بنتک به عنوان نخستین برج فناوری بخش خصوصی ناحیه نوآوری شریف و کارخانه نوآوری بایوتکس، بزرگترین مجتمع نوآوری زیست‌فناوری کشور نیز خدمات و دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.

بازدید از زیست بوم فناوری و نوآوری با حضور در کارخانه نوآوری آزادی ادامه یافت و فضای کار اشتراکی زاویه، شتاب دهنده ویکست، شتاب‌دهنده هنام فارمد، کارگاه نوآوری هفت و هشت، مرکز نوآوری علی بابا مستقر در این کارخانه محصولات خود را به معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رییس جمهوری معرفی کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
بنیاد ملی نخبگان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا