غلامعلی صمصامی: صندوق کارآفرینی به فعالان صنایع دستی سیستان و بلوچستان تسهیلات ویژه پرداخت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: براساس جدیدترین تفاهم‌نامه، این صندوق به فعالان حوزه تخصصی صنایع‌دستی برای توسعه کسب‌وکار تسهیلات ویژه پرداخت می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، غلامعلی صمصامی اظهارداشت: این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی با وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه تسهیلات تلفیقی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی‌ها پرداخت می‌شود تا زمینه توسعه کسب و کارهای این رسته فراهم شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان بیان کرد: گروه هدف این تفاهم‌نامه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان صنایع‌دستی هستند که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی می‌شوند.
وی در خصوص میزان تسهیلات و کارمزد این طرح گفت: نرخ سود تسهیلات تا مبلغ ۲۰ میلیارد ریال ۱۰ درصد خواهد بود و بازپرداخت این تسهیلات با یک سال تنفس همراه است.
صمصامی با اشاره به اینکه تسهیلات ارائه شده در قسمت سرمایه در گردش هم تا سقف پنج میلیارد ریال خواهد بود تصریح کرد: یکی از ویژگی های این طرح  حذف شرایط سرپرست خانوار بودن برای بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات باید درخواست خود را در سامانه my.mcth.ir  ثبت کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا