نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه به میزبانی گلپایگان برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت گفت: حضور فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، اتاق‌های مشترک خارجی، آموزش و آشنایی با هوش مصنوعی، بلانچینگ و کارگاه آشنایی با سیستم‌های  هوشنمدسازی در صنایع،  ازجمله برنامه‌های مختلفی است که برای نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایمنا، مجید عظیمی در اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه کارآفرینان گلپایگان در کنار مسابقات ملی مهارت، برقراری ارتباط کارآفرینان با سایر افراد برای افزایش سطح بازاریابی و عرضه صنایع و تولیدات شهرستان و منطقه، همچنین آشنایی بازدیدکنندگان با صنایع و تولیدات صنعتی سطح استان اصفهان و تولیدات دانشگاهی منطقه است.

کارشناس پژوهش و ارتباط با صنعت دانشکده فنی و حرفه‌ای گلپایگان گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای با همراهی مرکز آموزش و اداره آموزش و پرورش، اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان همزمان با دهه فجر نمایشگاه را برگزار خواهد کرد.

عظیمی ادامه داد: حضور فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و اتاق‌های مشترک خارجی، اتاق بازرگانی استان اصفهان و معرفی سرای نوآوری اتاق بازرگانی، جلسه با کانون عالی انجمن صنفی کارفرمایی کشور و مشاوره‌های برندینگ و تجاری‌سازی کارگاه آموزشی، مدیریت و چابک‌سازی آموزش مسیر خلاقیت و ذهن چابک، آموزش و آشنایی و آموزش با هوش مصنوعی، بلانچینگ و کارگاه آشنایی با سیستم‌های هوشنمد سازی در صنایع، ازجمله برنامه‌های مختلفی است که برای نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: نمایشگاه در گلپایگان بلوار سلمان فارسی، کوچه شهدا دانش‌آموز، سالن شهدای فرهنگیان از شنبه _ ۹ بهمن‌ماه_ لغایت پنج‌شنبه _۱۴ بهمن‌ماه_ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ساعت هر روز از ۱۰ صبح الی ۱۸ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایمنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا