انتخاب رئیس دانشگاه آزاد دامغان به عنوان کارآفرین برتر استان سمنان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان کارآفرین برتر استان سمنان و از وی تجلیل شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، نعمت‌الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان که به‌عنوان کارآفرین برتر استان سمنان انتخاب شده است با اهدای لوحی از سوی مدیرکل تأمین اجتماعی و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان مورد تجلیل قرار گرفت.

در لوح اعطایی به نعمتی آمده است: سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان شاخص‌ترین نهاد متولی حمایت از نیروی کار بر خود می‌بالد که با ایجاد و مهیا کردن تمهیدات مؤثر زمینه رشد و توسعه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی را در سطح کشور ایجاد کرده است. در این میان کارفرمایان و کارآفرینان به‌عنوان مهم‌ترین حامیان نیروی کار و سرمایه مولد کشور نقش بسزایی در تأمین منابع مالی سازمان تأمین اجتماعی ایفا می‌کنند.

در این لوح مطرح شده است: بر این اساس در سال ۱۳۹۹ که مقام معظم رهبری آن را به‌نام جهش تولید نامگذاری کرده‌اند، همراهی و همدلی مستمر با شرکای اجتماعی به‌خصوص کارفرمایان در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده است. در این راستا این لوح تقدیر به پاس خدمات و تدابیر ارزشمندتان در برنامه‌ریزی مناسب و مشارکت سازنده در اعتلای فرهنگ بیمه‌پردازی و اهتمام در راستای گسترش تعامل مؤثر بین سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی آن به‌عنوان چهره برتر کارفرمایی به شما تقدیم می‌شود. باشد که در تحقق اهداف بلندتان در حوزه کارآفرینی و اشتغال پایدار شاهد موفقیت و پیروزی روز افزونتان باشیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا