صادق خلیلیان: حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار دولت است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار خوزستان گفت: تولیدات مبتنی بر شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار کشور و دولت است و قطعا در استان نیز همین مسیر را دنبال می‌کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری در اهواز گفت: توسعه در دنیا مبتنی بر دانش است ما باید تولیداتمان مبتنی بر دانش باشد.

او افزود: تولیدات مبتنی بر شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار کشور و دولت است و قطعا در خوزستان نیز همین مسیر را دنبال می‌کنیم که بتوانیم شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها را مورد حمایت قرار دهیم.

خلیلیان ادامه داد: توصیه ما به شرکت‌های مختلف این است که از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها استفاده کنند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: یکی از مزیت‌های نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری  این است که شرکت‌ها می‌توانند دستاورد‌های خود را ارائه کرده و بازاریابی کنند.

این مقام مسئول گفت:در این نمایشگاه ارتباط خوبی  بین بازار و دستاورد‌های فناورانه برقرار می‌شود که  این نوآوری خوبی است و  ارتباط میان بخش صنعت و کشاورزی  با فن بازار و شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها بوجود می‌آید.

او افزود: در این مسیر هر نوع حمایتی که مورد نیاز است انجام می‌شود و  دولت خود را موظف می‌داند که از فن بازارها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند.

خلیلیان گفت: به همین منظور بخش نامه‌ای را برای کلیه شرکت‌ها و صنایع ارسال کردیم تا از ظرفیت‌های آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا