توضیحات یک کارآفرین موفق صنعت در استان سمنان از ملزومات ورود به تولید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دوست محمدی اظهار کرد: موفقیت در تولید و صنعت، نتیجه و محصول یک فرایند است و اگر آگاهی و تجربه­ لازم نباشد دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، علیرضا دوست محمدی از کارآفرینان موفق صنعت در استان سمنان از آگاهی، تجربه، مدیریت منابع مالی و شناخت بازار فروش به‌عنوان ضروریات و ملزومات ورود به عرصه تولید نام برد.

وی ادامه داد: در این حوزه در صورت همکاری با افراد دیگر به عنوان شریک می‌بایست این آگاهی و تجربه در مورد آنان نیز وجود داشته باشد.

وی با اشاره به دلایل موفقیت واحد خود گفت: این شرکت اگر چه دو نیم سال است که فعالیت تولیدی خود را آغاز نموده است اما دارای یک تجربه چند ده ساله است. در حال حاضر 10 درصد از نیاز کشور به لنت دیسکی سبم توسط این شرکت تامین میگردد.

این کارآفرین با بیان اینکه آگاهی، تجربه، مدیریت منابع مالی و شناخت بازار فروش از ضروریات ورود به عرصه تولید است ادامه داد: این پکیج و مجموعه میبایست به طور کامل وجود داشته باشد و در صورت فقدان یکی از عناصری، واحد صنعتی به مشکل مواجه خواهد شد.

آگاهی، تجربه، مدیریت منابع و شناخت بازار ضروریات ورود به تولید

مدیر عامل شرکت پارسیان قطعه سپهر سمنان با بیان اینکه ظرفیت تولید این شرکت یک‌هزار و دست لنت دیسکی سبک و حدود 100 هزار دست لنت دیسکی سنگین است اضافه کرد: در طرح توسعه ای شرکت در صدد هستیم تا 100 هزار لنت کفشکی سنگین نیز به حجم محصولات تولید شده شرکت بیفزاییم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اشتغالزایی در این استان افزود: اشتغالزایی این واحد صنعتی 120 نفر است که امیدواریم با طرح توسعه ای شرکت این تعداد را به 180 نفر افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت پارسیان قطعه سپهر سمنان با بیان اینکه حدود 25 سال است که در حوزه تولید و فروش لنت ترمز مشغول به فعالیت هستم گفت: این شرکت در سال 1386 تاسیس و تا سال 1396 در حیطه واردات لنت ترمز از کشورهای برزیل، چین و ترکیه فعالیت می‌کرد اما در سال 1396 به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تجربه و صبغه سهامداران این واحد تولیدی در تولید لنت ترمز قبل از سال 1386 از واردات لنت ترمز به تولید این محصول تغییر ماهیت دادیم.

استانداردسازی اولین لنت ترمز دیسکی در ایران

این صنعتگر با بیان اینکه مهندس فریدون راستی، مدیر عامل شرکت در سال 84 توانسته بود اولین لنت ترمز دیسکی را در ایران استانداردسازی کند خاطرنشان کرد: با توجه به صبغه سی و چند ساله سهامداران در تولید لنت ترمز و نیز تجربه واردات این محصول و به تبع آن شناخت بازار سبب شد که در سال 1396 قطعه زمینی را از شرکت شهرکهای صنعتی سمنان اخذ و در اردیبهشت سال 1397 شروع به ساخت این شرکت کردیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا