مدیرمسئول کارآفرینی پرس خبر از راه‌اندازی «سامانه جامع کارآفرینان» داد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نژادیان: در راستای تسهیل شرایط کارآفرینی و بهبود نظام ملی نوآوری ایران سامانه جامع کارآفرینان راه‌اندازی شد تا با همه قوا در کنار کارآفرینان اثرگذار ملی و دانشجویان علاقه‌مند به کارآفرینی باشیم.

به گزارش کارآفرینی پرس، محمدعلی نژادیان گفت: با توجه به موانع بی‌شمار برای کارآفرینی و همچنین رفع نگرانی و ایجاد انگیزه برای کارآفرینان این سامانه تاسیس شد تا در کنار نوآوران ایران باشیم.

برای مشاهده سامانه جامع کارآفرینان اینجا را کلیک کنید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه‌ها مخصوصا دانشگاه آزاد اسلامی مدتی است رویکرد خود را به سمت نسل سوم دانشگاه‌ها که همان دانشگاه‌های کارآفرین است تغییر دادند و اقدامات اولیه خوبی نیز در این خصوص رخ داده است. از جمله اقدامات دانشگاه آزاد تاسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی است که از مهر 1400 شروع به فعالیت کردند.

نژادیان اظهار کرد: ما در پایگاه خبری کارآفرینی پرس بعد از نیازسنجی‌های بسیار در حوزه کارآفرینی کشور، به این نتیجه رسیدیم که به غیر از فراگیر شدن آموزش‌های لازم، نیاز است تا با کارآفرینان و حتی دانشجویان علاقه‌مند به کارآفرینی همیاری بیشتری داشته باشیم. در نتیجه سامانه جامع کارآفرینان را راه‌اندازی کردیم و قصد داریم علاوه‌بر امکانات فعلی به‌زودی سرویس‌های مهم دیگری نیز به این سامانه اضافه کنیم.

مدیرمسئول کارآفرینی پرس در نهایت گفت: از عموم کارآفرینان و همچنین نخبگان اقتصادی دعوت می‌کنیم تا در این سامانه فعالیت مستمر داشته باشند تا بتوانیم با خرد جمعی باعث ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینی شویم.

بیشتر بخوانید:

تعریف کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست؟

تقسیم‌بندی کارآفرینان چگونه است؟/ کدام نوع کارآفرینی را انتخاب کنیم؟

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
کارآفرینی پرس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا